عدالت فضایی، زمینه‌سازِ رسیدنِ شهروندان به توسعه فردی هوای کلانشهر ۵ منطقه مشهد امروز پاک است (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) جمیله علم‌الهدی در دانشگاه فردوسی مشهد: شهید آیت‌الله رئیسی نمونه و مصداق عینی جمهوریت اسلامی بود پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بولوار قمربنی هاشم (ع) و زیر گذر شهید هریری در مشهد اعزام کاروان بسیج شهرداری مشهد به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یاد «آتشبار ضدطیاره»| ناشنیده‌هایی از تاریخچه فلکه «ضِد» در خیابان امام رضا(ع) مشهد مترو مشهد روز دوشنبه (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد در روز رحلت حضرت امام‌خمینی‌(ره) و روز دحوالارض اعمال‌قانون یک‌ هزار و ۳۶۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۸ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ۵۳ درصد حریق‌ها در مشهد منشأ برقی دارد ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) سلیمی: پیام پویش نائب الزیاره همدلی و وحدت است پیشرفت ۷۳ درصدی رینگ پیرامونی بوستان ۷۳ هکتاری کرامت در مشهد مترو مشهد روز شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد ویژه روز زیارتی امام‌رضا‌(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) قائل‌شدن حق بازتعریف فضاهای شهری برای شهروندان
سرخط خبرها

«مشهد»، به عنوان اولین شهر دوستدار خانواده در کشور شناخته شد

  • کد خبر: ۱۹۰۵۳۲
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
«مشهد»، به عنوان اولین شهر دوستدار خانواده در کشور شناخته شد
رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مشهد به عنوان اولین شهر دوستدار خانواده در کشور شناخته شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی در آیین بهره‌برداری از بوستان شهربانوی کوهسنگی و ١٧ پروژه عمرانی و زوده بازده در منطقه ٨، اظهار کرد: در این دوره مدیریت شهری با همکاری و همیاری اعضای شورا، کمیسیون بانوان و خانواده در شورای شهر برای اولین بار در کشور به منظور ایجاد گفتمان جدیدی در خصوص تعالی زیست‌پذیری شهری در حوزه زنان و خانواده راه‌اندازی شد، یعنی شهر چطور برای زن و خانواده آماده شود.

وی افزود: یکی از بستر‌های اصلی ایجاد فضا‌های ویژه بانوان است که شامل سالن‌های ورزشی، بوستان‌های ویژه بانوان، مکان‌هایی که بانوان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند، می‌شود. همچنین سالن ورزشی شهربانو چند ماه پیش در منطقه۴ افتتاح شد.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: این پارک‌ها در وسعت‌های کم و زیاد به بهره برداری می‌رسد که با عنوان‌های بوستان و سایت نام‌گذاری می‌شود و سعی می‌شود در این مکان‌ها نیاز‌های بانوان برآورده شود.

سلیمی با اشاره به برگزاری رویداد رسانه خورشید در مشهد گفت: در این بازدید خبرنگاران خارجی تأکید داشتند شما چگونه به بانوان خود این‌قدر اهمیت می‌دهید و چنین فضا‌هایی را برای آن‌ها آماده می‌کنید که به راحتی بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: در جلساتی که برگزار شد و با مصوبه‌ای که به شورا داده‌ایم قرار شد تا میدل‌باس‌هایی آورده شود که درهای مجزا در جلو و عقب داشته باشد تا بانوان به راحتی بتوانند از آن‌ استفاده کنند. شهر باید برای بانوان که محور خانواده و تربیت کننده نسل آینده هستند، مهیا شود و مشهد در این امر پیشرو است.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به حضور انسیه خزعلی در مشهد و بسته شدن تفاهمنامه با شهردار مشهد مقدس، ادامه داد: مشهد به عنوان اولین شهر دوستدار خانواده در کشور شناخته شد و این با همراهی برادران در شورای شهر، شهردار و همه معاونان بوده است تا بانوان ما در محیطی امن باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->